Gongji Kapitan drużyny siatkarskiej Kogucik
Wzrost i waga : 191 cm / 74 kg. Data rejestracji : 03/08/2014 Liczba postów : 94
| Temat: Regulamin klubów Czw Lis 20, 2014 4:19 pm | |
|
- Każda uczennica Akademii może należeć do jednego klubu.
- Każda przewodnicząca klubu i kapitan drużyny sportowej jest zobowiązana do stworzenia tematu, w którym prowadzone będą zapisy do jej grupy.
- Przewodnicząca/Kapitan może przyjmować i odrzucać zgłoszenia członków, wprowadzić limit miejsc i stworzyć specjalne pozycje wewnątrz grupy, jednakże wszystko to będzie nadzorowane przez administrację.
- Każdy klub może poprosić o stworzenie specjalnego subforum, które dostanie na wyłączność. Może to być sala, pracownia, szatnia lub sala treningowa. Powstanie tematu musi zostać zatwierdzone przez administrację, a limit to jedno subforum na grupę.
- Przewodnicząca/Kapitan zobowiązana jest do tworzenia klubowych eventów w postaci pozafabularnych zebrań klubu, może jednak poprosić o pomoc MG.
- Przewodnicząca/Kapitan ma prawo usunąć z klubu nieaktywnych członków, jednak musi liczyć się z tym, że jeśli sam pozostanie nieaktywny dłużej niż dwa tygodnie bez podania powodu w przeznaczonym do tego temacie, sam zostanie pozbawiony pozycji.
- Nowa przewodnicząca/kapitan może być wybrana na kilka sposobów:
A. W demokratycznych wyborach pozostałych członków, przeprowadzanych w formie ankiety; B. Poprzez samodzielne zgłoszenie się na ochotnika, jeśli nie będzie innych chętnych; C. Wytypowanie przez administrację.
- Nowa przewodnicząca/kapitan ma te same obowiązki, co poprzednia postać na tej pozycji.
- Niezależnie od multikont istnieje limit jednej rangi kapitana na osobę. Jednakże w przypadku użytkowników z większym stażem na forum, administracja może zrobić wyjątek.
- Można tworzyć nowe kluby, muszą być one jednak zatwierdzone przez administrację.
| |
|