IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin klubów

Go down 
AutorWiadomość
Gongji
Kapitan drużyny siatkarskiej
Kogucik

avatar

Wzrost i waga : 191 cm / 74 kg.
Data rejestracji : 03/08/2014
Liczba postów : 94

PisanieTemat: Regulamin klubów   Czw Lis 20, 2014 4:19 pm



  1. Każda uczennica Akademii może należeć do jednego klubu.
  2. Każda przewodnicząca klubu i kapitan drużyny sportowej jest zobowiązana do stworzenia tematu, w którym prowadzone będą zapisy do jej grupy.
  3. Przewodnicząca/Kapitan może przyjmować i odrzucać zgłoszenia członków, wprowadzić limit miejsc i stworzyć specjalne pozycje wewnątrz grupy, jednakże wszystko to będzie nadzorowane przez administrację.
  4. Każdy klub może poprosić o stworzenie specjalnego subforum, które dostanie na wyłączność. Może to być sala, pracownia, szatnia lub sala treningowa. Powstanie tematu musi zostać zatwierdzone przez administrację, a limit to jedno subforum na grupę.
  5. Przewodnicząca/Kapitan zobowiązana jest do tworzenia klubowych eventów w postaci pozafabularnych zebrań klubu, może jednak poprosić o pomoc MG.
  6. Przewodnicząca/Kapitan ma prawo usunąć z klubu nieaktywnych członków, jednak musi liczyć się z tym, że jeśli sam pozostanie nieaktywny dłużej niż dwa tygodnie bez podania powodu w przeznaczonym do tego temacie, sam zostanie pozbawiony pozycji.
  7. Nowa przewodnicząca/kapitan może być wybrana na kilka sposobów:
    A. W demokratycznych wyborach pozostałych członków, przeprowadzanych w formie ankiety;
    B. Poprzez samodzielne zgłoszenie się na ochotnika, jeśli nie będzie innych chętnych;
    C. Wytypowanie przez administrację.
  8. Nowa przewodnicząca/kapitan ma te same obowiązki, co poprzednia postać na tej pozycji.
  9. Niezależnie od multikont istnieje limit jednej rangi kapitana na osobę. Jednakże w przypadku użytkowników z większym stażem na forum, administracja może zrobić wyjątek.
  10. Można tworzyć nowe kluby, muszą być one jednak zatwierdzone przez administrację.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


KP // GŁOS // TEMAT // INFORMACJE // TELEFON // STRÓJ // POKÓJ
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://amazonisland.forumpl.net
 
Regulamin klubów
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Łowcy Wampirów
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Amazon Island :: SPIS POSTACI :: D O D A T K O W E :: K L U B Y-
Skocz do: